Dnevni uložak


Ideja za dnevne uloške je došla dok sam šivala platnene pelene. Razmišljala sam kako da se riješim umjetnih materijala koje sam i sama skoro svakodnevno koristila.



Uzela sam dnevni jednokratni uložak i preslikala ga na pamučni materijal. Sve lijepo iskrojila, porubila i dodala drukere. Dužina svakog uloška jest 17cm, a širina (s krilcima) 15cm. Svaki uložak ima tri sloja pamučnog materijala i drukere za pričvršćivanje.
Pranje na 60 stupnjeva, mogu se i otkuhavati.


Od kada sam ih krenula nositi ne kupujem više one od umjetnih materijala. Više mi se ne može dogoditi da mi fali jedan uložak. Sada ih nakon upotrebe bacim u kantu za prljavi veš i perem zajedno s ostalim rubljem. Osim zadovoljstva što ne koristim umjetne materijale tješi me i činjenica da barem malo pridonosim očuvanju zemlje od zagađenja...


Osim uložaka, napravila sam i zgodne vrećice za nošenje istih. Vrećica je veličine cca 15 x 20cm, s uzicom za zatvaranje.


P.S. materijali od kojih su napravljeni ulošci se mogu razlikovati od onih na slici. Sve ovisi o trenutnoj raspoloživosti materijala i uzoraka! Za sve informacije vezane uz cijenu kompleta i vrećice javite se našu e-mail adresu.

Primjedbe

Popularni postovi