Blagdanski ukrasi


Mogli bi ih slobodno nazvati i (ne)obični blagdanski ukrasi. Sve ovisi o tome što imate spremno kod sebe u smočnici. Ako imate pri ruci viška malih papirnatih kalupa onda je to super. Ako pak nemate, ne brinite. Svaki veći dućan (koji drži do sebe) ima u svojoj ponudi ovakvih kalupića. Samo ih treba naći ;)

Za ove jednostavne ukrase je potrebno:

1 veća igla
malo srebrenog konca
papirnati kalupi
škarice

Odredite duljinu ukrasa, pomnožite s dva i u toj veličini otkinite traku srebrenog konca. Uvucite ga u iglu i na kraju napravite čvor. Zatim provucite iglu kroz kalup idući od unutrašnje strane prema van. Nakon toga napravite još jedan čvor (udaljen od prvog čvora otprilike tri cm) i opet dodajte papirnati kalup. Sve isto ponovite s trećim kalupom. Na kraju presjecite konac, izvadite iglu i napavite čvor na vrhu. Vaš ukras je spreman za upotrebu!


Postoji mnogo različitih načina na koje možete nanizati papirne kalupiće. Ja sam napravila nešto slično kao kugla. Iglu sam provukla s untarnje strane i skupila kalup da dobijem nešto slično kao tuljac. Na taj način sam nanizala par kalupa. Onda sam ih lagano rastvorila tj.raširila da tvore "latice". Nadam se da će vam slika sve objasniti :)


Primjedbe

  1. Imam ove plave kalupe i mislila sam ih iskoristiti za cupcakese. Sad kad vidim ovaj cvijet, morat ću ih par žrtvovati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. @What's for dessert: ovo su oni mali, za truffle. Ja sam ih kupila nakon sta sam procitala da si ih ti kupila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja...obožavam ove jednostavne dekoracije i to baš od onog materijala kojeg imamo u kući..
    Blog sam tek vidjela danas i evo...pratim ga..
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi