Rođendan

Za mene je to super dan! Na okupu se nađu svi dragi ljudi, a ako je to dječji rođendan, onda sve vrvi od dječje igre i smijeha.



Slavili smo 6. rođendan mom prvom sinu! Kako su tu još dva mlađa sina, vremena za pripremu nikad dosta...svi žele miješati i valjati tijesto, dodavati brašno i pahuljice...dakle, trebala sam nešto brzo za izradu, a fino i zdravo za pojesti.
Odluka je pala na zobene kekse s brusnicama i bijelom čokoladom i krekere sa svježim sirom. Recepte sam pronašla na blogu Da mi je nešto slatko:


Krekere sam poslužila s domaćom paštetom od tune - okus je bio izvrstan!

Sad je trebalo poraditi i na outfitu rođendana.
Ove godine moji klinci su ludi za figurama Hero Factory...sve želje za rođendan poslane su u Lego :) To mi je dalo ideju za dekoraciju, crno-crveno, kao Split Face figura!
Nije bilo lako naći tanjure, pribor za jelo i stolnjake...u crnoj boji. Za to je poslužio hammer papir.



Zastavice s natpisom Sretan rođendan, šesticu i stolnjake izradila sam od hammer papira, a na kapice zalijepila isprintani znak-logo Hero Factory. Posebno su djeca bila sretna kad su ugledali majice s istim znakom- postale su pravi hit, jedva da ih uspijem oprati prije ponovnog nošenja :)
Majice su kupljene u dućanu, a aplikaciju - logo HF, izrezala sam od tkanine, postavila s tankim punjenjem, i prišila na majicu.



Sve smo to zaokružili s tortom...naravno, i ona je bila Hero Factory-ukrašena! Hvala La Dolce Vita na predobroj i jako ukusnoj torti od jagoda!


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi