Uvjeti poslovanja
Molimo pažljivo pročitajte uvjete i pravila korištenja Lulapu web trgovine koji određuju međusobne odnose između Vas kao kupca i Lulapu obrta kao prodavatelja.
Kupci mogu biti pravne i fizičke osobe s područja Republike Hrvatske ili drugih država ukoliko između istih postoji sporazum o trgovini robom i uslugama.
Ukoliko se radi o trgovini između pravnih subjekata (roba za daljnju prodaju) kupac mora imati zadovoljene sve zakonske uvjete za kupnju i prodaju robe odnosno registriran uvoz artikala.
Ukoliko se radi o tvrtci koja kupuje robu izvan Republike Hrvatske Lulapu obrt obvezuje se na poslovanje u skladu sa legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske kao i poštivanju svih zakonskih normi u međunarodnoj trgovini robom i uslugama.
Lulapu obrt obvezuje se na zaštitu privatnosti podataka kupaca te očuvanja tajnosti njihova identiteta.
Lulapu obrt obavezuje se na isporuku sukladno traženjima kupaca prema ovom shop sistemu i podacima koje kupac navodi u svojem korisničkom računu.
Strogo je zabranjen bilo kakav pokušaj ilegalnog
djelovanja na naš sistem poslovanja kao i pokušaje lažiranja podataka i
napominjemo da će svaki takav pokušaj biti proslijeđen nadležnim institucijama.
Izražavanje
cijena i načini plaćanja
Cijene su maloprodajne i izražene u kunama.
PDV se temeljem članka 90., st. 2. Zakona o PDV-u ne obračunava.
•
Plaćanje na račun prije isporuke: Plaćanje možete izvršiti internet bankarstvom kao
i općom uplatnicom u banci ili pošti na račun:
IBAN:
HR2323600001102932248;
Primatelj: Lulapu, vl. Gordana Matić, Zagrebački odvojak 16, V.Ostrna, 10370 Dugo Selo.
U opisu plaćanja navedite broj Vaše narudžbe koji ćete dobiti u mailu/poruci o
potvrdi narudžbe. Ukoliko ga niste dobili, upišite samo narudžba. Potvrdu o
uplati pošaljite nam na lulapu.kid@gmail.com . Nakon izvršene uplate
narudžbu šaljemo na Vašu adresu.
Dostava
Narudžbe se, ukoliko nije drugačije dogovoreno, šalju putem usluge kurirske
službe ili uslugom Tisak paket.
Nakon što je pošiljka poslana, Lulapu obrt ne snosi odgovornost u
slučaju gubitka ili oštećenja pošiljke, ali se brine da to bude ispravljeno.
Povrat robe
Izuzetno nam je važno da ste Vi zadovoljni svojom kupovinom!
Ukoliko ipak želite vratiti Vaše proizvode, pročitajte sljedeća pravila u
slučaju povrata robe:
• Proizvodi se mogu vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe ukoliko su
nekorišteni, nenošeni, neoprani i u stanju u kojemu su Vam bili dostavljeni
(neoštećeni, bez mrlja, u izvornom stanju).
• Proizvod koji podliježe povratu ili zamjeni je onaj koji je krivo isporučen,
isporučen oštećen ili nepotpun.
• U slučaju da Vam je u paketu isporučen krivi proizvod (onaj koji niste
naručili) molimo Vas da nam pošaljete e-mail ili nas kontaktirate na broj
telefona 095 8379 355 kako bismo Vam ponovno u što kraćem roku isporučili
željeni proizvod. Proizvod koji je krivo isporučen molimo da vratite na našu
adresu: Lulapu obrt, Zagrebački odvojak 16, V. Ostrna, 10 370 Dugo Selo, uz
račun s naznakom da želite zamjenu proizvoda i uz proizvod u original
pakiranju. U protivnom povrat/zamjena nije moguća.
• Povrat proizvoda također nije moguć ukoliko je na artiklu izvršena bilo kakva
intervencija u cilju popravka ili prepravka, te ukoliko je do oštećenja došlo
nestručnim ili nepažljivim rukovanjem.
• Povrat proizvoda nije moguć bez računa za kupljeni proizvod.
• Reklamacije koje će biti uvažene odnose se isključivo na tehničke nedostatke
proizvoda.
• Proizvod koji je poderan ili na neki drugi način tehnički oštećen nije moguće
vratiti.
• Proizvod koji je zbog neadekvatnog čuvanja oštećen (oštećenje od moljaca,
vlage, izblijeđivanje materijala zbog dugog držanja na suncu), nije moguće
vratiti.
• Ni pod kojim uvjetima nećemo primiti korištene ili oprane proizvode.
• Budući da je riječ o internet trgovini vrlo je važno da pročitate sve
informacije o proizvodu prije nego li se odlučite na kupnju.
• Prije nego robu pošaljete natrag, potrebno je obavijestiti nas e-mailom o
vraćanju robe.
• U slučaju povrata robe, možete birati u zamjenu neki drugi proizvod iz naše
trgovine.
• Ukoliko se narudžba slala bez naknade za poštarinu, iznos proizvoda koji se
mijenja umanjit ćemo za trošak poštarine. Trošak poštarine za zamjenski
proizvod, kao i povratna poštarina naplatit će se kupcu.
• Proizvodi koji su kupljeni kao posebna ponuda, proizvodi na akciji ili
proizvodi na popustu ne mogu se vratiti.
Pisani prigovor
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora
potrošača
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača
(„Narodne novine“, br. 19/22), obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose
svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to
poštanskim putem na adresu:
Lulapu obrt
Zagrebački odvojak 16, Velika Ostrna
10370 Dugo Selo
Prigovor se također može podnijeti putem pošte na
adresu ili na e-mail adresu: lulapu.kid@gmail.com
Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača
(„Narodne novine“, br. 19/22), odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u
pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo
da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu (e-mail) za dostavu
odgovora.
Za telefonske upite, komentare, sugestije i
prigovore stojimo na usluzi i na info telefonu 095 8379 355.
Pravo na reklamaciju
U slučaju reklamacije na uslugu, pogreške kod
prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u
roku od dva radna dana od realizacije usluge. Kupac je dužan uputiti
reklamaciju i to e-mailom na lulapu.kid@gmail.com, telefonski na 095 8379 355
ili pismeno na adresu sjedišta u zakonskom roku od 14 dana.
Primjedbe
Objavi komentar